fredag 5. juni 2009

Jentetur nr. 4 til London

Annet hvert år siden Susanne var 11 har vi reist til Lodon sammen, bare vi to. Vi har alltid hatt det kjempegøy, og Susanne er nå utlært i å finne frem i London. Denne gangen skal hun få ha kartet, og ordne opp. Vi reiser i ettermiddag, og er på hotellet Seven Dials rundt 20:30. Lørdag blir det en skikkelig runde, hvor vi har peilet oss ut en vegetarrestaurant i Camden vi ikke har vært på før. Kvelden avsluttes på musical, og i år er det Billy Elliot vi skal se.
Søndag er det meldt masse regn, så vi får forville oss inn i et av de svære varehusene, så ikke vi blir så alt for våte. Siden Susanne er mye mer utholdende enn meg i butikker, utstyrer jeg meg med bok sånn at hun kan parkere meg på nærmeste Starbuck. Ellers står Saatchi på planen. Dette galleriet med installasjoner har jeg vært på før, så jeg tror Susanne kommer til å like det. Kanskje jeg får lokket henne med på London Dungeons i år? Vi har etterhvert funnet oss mange "favorittrestauranter". "Food for Thought" er en innertier vi bare må ha med oss.


1 kommentar: