tirsdag 8. september 2009

Den store leseuken

Faren ved å aktivt bruke biblioteket og bestille bøker, er at en plutselig får beskjed om å komme å hente, ikke bare en eller to men tre bøker. Jeg har til vane å lese bøker med ventetid, så fort jeg kan, for å bidra til å minske køen for de bak meg, så nå er det bare til å sette seg ned.
Første bok ut er Linda Olsson`s "Taushetens konsekvenser". Hennes forrige bok "La meg synge deg stille sanger" var fantastisk, så denne har jeg sett frem til. Etter 50 sider er jeg allerede frelst. For et språk, jeg skjønner ikke at hun får det til. Siden jeg ikke leser bakpå bøker, hvis jeg kan unngå det vil jeg heller ikke gå inn på hva den handler om, men den anbefales sterkt!
Neste bok ut er Kjersti Annesdatter Skomsvold`s bok "Jo fortere jeg går jo mindre er jeg". Denne bestilte jeg etter en god anmeldelse i BT.
Siste bok ut blir Kate Morton`s "Den glemte hagen". Denne har jeg ventet på etter jeg avsluttet "Tilbake til Riverton" som var en kjempebok.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar