onsdag 17. august 2011

Keramikbryllupsdag

Gratulerer med dagen Frode!
Det er 14 år siden Frode og jeg traff hverandre på en dagstur med båt til Jondal og Folgefonna. Da jeg fikk en melding fra min kjære i morges trodde jeg det endelig hadde tørna for ham. "Gratulerer med dagen" sto det... jeg har jo bursdag i mai, så her er noe gale, enten med ham eller mobilen hans. Da jeg rett etterpå leste meldingen fra min far hvor det sto "Gratulerer med 9 års bryllupsdag", demret det....
Tenk at vi har klart å glemme det, begge to :)  Takk for at du minnet oss på det pappa!
Dagen feires med at Frode jobber overtid og kommer hjem etter middagen er spist. Han fyker så ut på en joggetur, i tide til å være her for Sondre når han kommer fra trening, siden jeg da er på trening. Vi har avtale om et glass vin kl 21:00, så da kan vi endelig sette oss nedpå å mimre litt over 9 gode år som mann og kone.

2 kommentarer: