mandag 10. desember 2012

Snart nytt bokår. Bli med på "Leseglede med bokprat" på BOF

Litt tilfeldig, da jeg var inne på Bergen Offentlige Bibliotek sin side, fant jeg et oppslag de har om ting som skal skje i 2013. 
Bokprat er kjekt og det ser ut som Vigdis Hjort synes det samme, for det var henne jeg hørte prate på DnS i november, og nå skal hun i ilden igjen, på Hovedbiblioteket. 
"Leseglede med bokprat" har de kalt dette møtet, som finner sted første gang i 2013:
Tirsdag 8 januar kl. 18:30. De oppfordrer oss til å lese boken, og bli med i samtalen. Litt av en utfordring, men lese boken og møte opp, det kan jeg. Mine erfaringer med Vigdis Hjort er få og ambivalente. 
Praten jeg overvar på DnS var veldig fin. Hun er en skikkelig morsom dame, som vet å ordlegge seg. Jeg hadde utrolig nok ikke lest noe av henne, så jeg valgte meg "Leve posthornet", noe som ble en aldri så liten nedtur
Boken Vigdis Hjort skal prate om, og som biblioteket vil vi skal lese er "Hjulskift" fra 2007. Siden dette er en gammel bok, var det ingen kø da jeg bestilte den. 
Er det ikke fler bokormer fra Bergen som kunne tenke seg å ta denne utfordringen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar