lørdag 9. februar 2013

Mitt foto har kommet på trykk!!

Ser du godt etter kan du se Foto: Tine Sundal
Dette er jo så gøy at jeg bare må skrive om det. Trykksaken som huser bildet mitt er Teatermagasinet til DnS hvor de presenterer vårprogrammet, med masse spennende bakgrunnsstoff. For meg som ser alle stykkene, og blogger om dem, er dette et magasin som flittig blir bladd i, helt til det kommer et nytt.
Siden DnS er temmelig strenge på fotografering, er det ikke ofte jeg kan illustrere blogginnleggene mine med egne bilder. På Lørdagskafè har jeg spurt og fått lov noen ganger, og ved denne anledningen dristet jeg meg også til å spørre, og fikk ja. Jeg er veldig diskrè når jeg tar opp kamera, og prøver så sant det lar seg gjøre å knipse et par bilder uten blitz.
Ved denne, aller første bokklubben, hadde ikke DnS fått tatt bilder selv, og da en hyggelig mann fra teateret ringte meg og spurte pent om lov til å bruke bildet, sa jeg selvfølgelig ja.
Som takk fikk jeg navnet mitt i bladet og to teaterbilletter, så nå kan jeg spandere forestilling på to stykker.

6 kommentarer: