fredag 25. mai 2018

Sommer, tur og min aller første bloggpause

Været i Bergen er helt vanvittig for tiden. Vi skriver bare mai måned, men til tross for det kan vi fryde oss over strålende sol fra skyfri himmel, og temperaturer over 20 grader. Jeg kan ikke huske sist vi har kunnet planlegge uteaktiviteter noen dager fremover, eller la stolputer, duker og annet terrassephø ligge ute over natten. Jeg har fått meg en "trøkk-16" når det gjelder blogging, så jeg har innvilget meg en aldri så liten pause til inspirasjonen tar seg opp igjen. God sommer alle sammen!


9 kommentarer:

  1. Ja, det været har vi her også. Fantastisk!
    Jeg har stått på hodet i drivhuset og blomsterbeddene den siste. Det gror fortere enn jeg klarer å følge med.
    Blogging blir det bare på seine kvelder for meg. Nyt været det er viktig og ha en fin helg og nyt den!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg putler på med noen blomsterspirer og urter på balkongen, mens gemalen henger i takrennene og pusser opp. Været nytes for harde livet, dette er ikke hverdagskost.

      Slett
  2. Jeg forstår deg godt og har tenkt samme tanke selv, det frister ikke å sitte seg foran pc-skjermen eller besøke andre blogger om dagene, er for det meste ute. Det blir rart å ikke få bokomtaler og andre oppdateringer fra denne kanten og krysser fingrene for at du snart er tilbake igjen.

    Vi snakkes sikkert i løpet av sommeren en gang uansett! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Regner med at pausen ikke blir så lang, må bare riste av meg litt uhygge og nyte vær og turmuligheter :) Vi må finne en dag vi kan møtes, så du kan få igjen bøkene dine. Riktig god helg Beathe!

      Slett
  3. Det blir rart, men helt forståelig. Den kommer vel til alle før eller siden eller innimellom. Håper du er tilbake innen rimelig tid- og ønsker deg en riktig god sommer og pause som lader:)

    (riste av deg uhygge? Håper det ikke er noe bloggrelatert som har skjedd)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg klarer nok ikke holde meg unna lenge. I kjølvannet av en ekkel uke, med tilbakemeldinger på bloggen som ikke var ok, sviktet internettet hjemme. Jeg kjente på følelsen av lettelse over å være kvitt "problemet" og tankene begynte å svirre. Aktiviteten tar seg nok opp igjen når regnet kommer. Takk for at du bryr deg Anita :)

      Slett
    2. Uff, så kjedelig med ekle tb-meldinger. Har ikke sett dem... Skjønner det er utrivelig, men håper du rister det av deg. Håper du ikke får mer av slikt, selv om det nok kan skje i disse sosiale media-tider.

      Sommeren må nytes. Her er det også en eksepsjonell mai.
      Kos deg :)

      Slett
  4. Ikke hyggelig med utidige kommentarer. Håper det bare var enkeltepisoder! En liten pause er vel bare til det gode, for bloggingen må ikke bli en tvang. Jeg har vært lite innom sjøl i det siste, både pga det herlige været, men også for å være sammen med barnebarna på hytta og i Buvika. (Passer tre denne helga, 4, 5 og 7 år.) Ser deg vel snart igjen, Tine!

    SvarSlett
    Svar
    1. Heldige deg som har en hel barneflott til avledning, jeg gleder meg til neste helg da skal jeg ha "farmortid". Det var en tilbakemelding på gamle blogginnlegg som satt meg helt ut. Har fått tenkt over saken og fått det på avstand, så jeg får bare dure videre med omtaler. Heldigvis er bokbloggere greie med hverandre, det er verre med de som ikke er så vant med sosiale medier.

      Slett