lørdag 6. mai 2017

Travle dager og rund og fin bursdag

Det er ikke mange ganger i livet bursdagen er så rund som når man fyller 50. Jeg er så heldig at jeg blir feiret tre ganger, først med cruise i Caribien, så i går sammen med familien, og i kveld kommer et knippe gode venner på besøk. I tillegg har min fantastiske datter jobbet hardt for at jeg skulle få det eneste jeg ønsket meg, nemlig en tur med Hurtigruten. Tusen takk hele familien min som har vært med å spleise på at jeg skal få avslutte det jeg begynte på, da jeg tok Hurtigruten fra Bergen til Tromsø!! Om en drøy måned reiser jeg fra Kirkenes til Trondheim, og har da fått sett hele strekningen.
Woao, woao, woao..... jeg tror det nesten ikke, og gleder meg helt vanvittig 😊😊😊


Den oppmerksomme leser av bloggen min har nok lagt merke til at det har vært uvanlig lite action på bloggen den siste uken. Det er sjelden jeg har det så travelt at jeg ikke har tid til å lese og blogge, men nå har jeg opplevd det også. I ledige stunder har jeg kost meg med Jørgen Brekke sin nyeste Avgrunnsblikk, som kommer ut 18 mai, gled dere, jeg sier ikke mer.

I formiddag skal det slikkes sol på bytur med min kjære med påfølgende fest med gode venner. Det er ikke noe problem å nå den mondene alder, når en har det så godt, måtte fortsettelsen bli like bra 😊

Ønsker alle som er innom i dag en riktig strålende helg!

11 kommentarer:

  1. Bukke, nikke, neie, snu oss omkring,
    Danse for deg med hopp og sprett og spring.
    Ønske deg av hjertet alle gode ting,
    Og si meg så hva vil du mere?
    GRATULERE!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha Berit, trengte en liten trall nå her jeg sitter, som eneste morgenfugl i heimen :)
      Min sønn på 15 hadde lært seg Happy birthday på gitar i hemmelighet, og hadde urfremføring i familiebesøket i går, til stor glede for sin, meget rørte mamma :)

      Slett
  2. Ønsker deg ein fotreffelig dag, Tine! Gratulera med den store dagen :-D

    SvarSlett
  3. Gratulere med dagen, ønsker deg en fantastisk flott feiring og tur på hurtigruta, fantastisk!
    Kos deg, nyt all feringen og alle som setter pris på deg!

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med dagen, Tine! Nyt den flotte gaven du har fått, når den tid kommer. Klem fra meg.

    SvarSlett
  5. Høres ut som du det aldeles flotters! Kos deg på dagen og femti ganger hurra.:) Og når du kommer til Trondheim etter hurtigruteturen, så si fra hvis du har tid så kan vi ta en kopp kaffe:)

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mykje med dagen. Nyt feiringa!

    SvarSlett
  7. Fineste Tine, du sprudlende, herlige kvinnemenneske, medamalieaner og inspirasjonskilde. Gratulerer med the big Five 0'!

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye med 50 års dagen!!

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye med rund dag, Tine :))

    SvarSlett
  10. Tusen takk alle sammen for skjønne lykkeønskninger :) Dagen er overstått/overlevd og jeg er overveldet over alt godt jeg får høre/se/oppleve. Det er gøy med bursdag :)

    SvarSlett