søndag 13. mai 2012

I dag gikk motbakkeløpet Løvstakken Opp av stabelen

En lykkelig Sondre med medaljen rundt halsen
Tåke, kraftig regn og 7 grader kunne ikke holde Sondre og Frode tilbake når det er motbakkeløp i Bergen. Løvstakken opp ble arrangert av Varegg Team Melkesyre i år, for første gang, og vi stiller selvfølgelig for å støtte oppom dette flotte tiltaket.
Start var i Solheimsviken, en rute opp som vi aldri har tatt før. Den starter kjempefint med gruset "vei" som går over i stein trasè, før det den siste halvdelen av ruten går helt over i blautaskit-land. Heldigvis ble det ingen ratata på noen av oss, verken opp eller ned igjen.
Sondre hadde en mann foran seg da han passerte meg på fotostasjonen min, og den andre plassen holdt han helt i mål. Frode kom pesende et lite stykke bak, og måtte slippe forbi et par stykker.
Tidene denne gangen ble ca. 21:30 og 23:30. Det skal bli kjekt når også Sondre får lov å starte i konkurranseklassen, så slipper vi å holde styr på tidene selv.
Jeg fikk også jubel og applaus på toppen, men siden jeg hadde tyvstartet med 30 minutter takket jeg pent nei til medaljen.

Litt tungt var det opp Løvstakken, i vann og sklibæsj

2 kommentarer: