lørdag 26. april 2014

God helg fra Bergen - en vakker lørdag i april

Et fantastisk skue rundt Lille Lungegårdsvann i disse dager
Stolt marathonløper
Ingen by er vakrere enn regnbyen Bergen - når det er blå himmel. Sentrum bugner nå av farger fra de vakre trærne og millioner av tulipaner i alle farger og sammensetninger. Temperaturen ligger på rundt 20 og "alle" har tatt turen til by`n. Bergen City Marathon 2014 gikk av stabelen i dag, med ektemann og en bråte kjente som skulle løpe, var bytur i dag selvsagt.
Sondre og jeg reiste til by`n så vi hadde godt tid til å spise is og drikke kaffe, før vi sakte arbeidet oss utover Bryggen hvor løperne hadde sitt målområde. For et folkeliv! Det var bedre enn 17-mai, med glade ansikter overalt.
Resten av dagen slo vi leir på terrassen, hvor jeg stakk nesen godt ned i en god bok, mens Frode kom til krefter igjen.

Var ikke det en lekker hatt?
Idyll på terrassen med Tom Egelands hittil beste - gled dere til 6 mai når den kommer ut :)

Vil du ha en smakebit å kose deg med før boken kommer ut, kan du ta en titt på Aschehoug sin side, der finner du et intervju med forfatteren, gjort av Mona Ek.

4 kommentarer:

  1. Gleder meg virkelig til boka kommer. Så nydelige bilder! Herlig med varme vårdager. Kaldere her i Bodø ja.

    SvarSlett
  2. Vi var også i byn i dag. Far i huset løp halvmaraton så da måtte vi heie! Oppdaget raskt at det ikke passet så bra med tre små i sentrum i dag så jeg ble nett sånn passe svett.. hehe I morgen har jeg planer om å forhåpentligvis kom meg opp på Gullfjellstoppen for første gang! :-) Fortsatt god helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tipper du var nesten like svett som din mann, hvis du skulle passe tre små i det herlige kaoset i by`n i dag :) Lykke til med bestigning av Gullfjellet i morgen, det ligger fremdeles snø, så vær forberedt på mye slapse og våte, tunge bein. Gleder meg til å se bilder!

      Slett
  3. Se der ja!!:D (Y) Så fine bilder!:) Fint vær, fin by og fin dame!:D God søndag Tine!:)

    SvarSlett